Welkom bij Badmintonvereniging De Zender

Badmintonvereniging De Zender uit Lopik is opgericht op 20 oktober in 1977. Al ruim 46 jaar wordt er wekelijks een partijtje badminton gespeeld waarbij de sportiviteit voorop staat. Bij onze vereniging is plaats voor jong en oud. Jeugd (vanaf 6 t/m 17 jaar - training en competitie). Senioren vanaf 18 jaar, recreatief en of competitiespeler. Heb je interesse, kom een keer langs en doe gezellig mee.

Taken en samenstelling Bestuur/Vrijwilligers: in het kader van de privacyregels - vermelden wij alleen de voornamen en lopen alle contacten via het secretariaat e-mail adres: zie ook pagina contact.

• Voorzitter = vacant
  • Jeugdafdeling/competitie/ vertrouwenspersonen = Kirsten & Dagmar
  • Financiën = Penningmeester, Averil
  • Algemeen - Activiteiten = Bernadette